16 d’abril del 2010

Una mica d'historia de la meva vida


Fins l'any 1971 el meu ofici era agricultor i ramader, treballava de sol a sol, o més. Al venir a Mataró em va sorprendre que a la fabrica sols es feien 8 hores, i hi havia treballadors que es queixaven que era molt treballar. Jo quan tenia 20 anys em van donar el carnet de conduir sense haver de fer practiques ni teòrica. Alli a on estava molt be, peró quan vaig venir aqui havia semàfaros i molt trànsit. Lo primer que vaig fer al arribar a Mataró va ser comprar-me un llibre de circulacio, i estudiar les senyals. Alli no havia senyals i si n'hi havie jo no els veia. Els primers dies de estar a Mataró estava insegur, vaig haver de canviar i molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.