6 de maig del 2011

El dia que vaig coneixer la meva dona.


Era pels anys 60 quan començava a haver tanta feina a Catalunya. Va ser quan la meva dona i la seva família van venir d'Andalusia es exactament de Cordovà . La vaig conèixer en un ball per carnaval. Ballava en una sala de festes amb un noi, em va cridar l'atenció i vaig anar a dir-li :que farem un ball morena em va respondre- el pròxim el tinc compromès malgrat que em vaig tenir de discutir amb el seu ballador, ja no la vaig deixar mai mes. Anys después ens vam casar i vam tenir una nena i un nen. Ara ja tenim dos nets i fins ara hem estat molt feliços.

1 comentari:

  1. Bouhra6/5/11

    Hola Cisco.
    Que suerte has tienedo con el paso de baile.

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.