5 de febrer del 2010

Un viatge a una illa misteriosa


Era un dia assoleiat, van anar al port i vam pujar al vaixell. Vam començar el viatge pero a la nit va començar una tormenta amb unes ones gegants... i teniem molta por.
El vaixell no va poder amb una de les ones i va volcar. Quan vaig despertar estava damunt la sorra, vaig veure un muntanya i vaig pujar-hi. Em vaig donar compte que estava en una illa sola, em vaig espantar molt, pero tenia que calmar-me i començar a buscar refugi perque es feia fosc.
Vaig trobar una cova i em vaig ficar a dintre a dormir.
A l'endema vaig sortir de la cova i vaig començar a caminar desesperadament. Sentia alguna cosa pero no sabia ben be que era.
Vaix trobar algunes personas mes, em vaig posar molt contenta ja que no estava sola.
Ens varem adonar que no saviem quan ens vindrien a rescatar i vam començar a organitzar-nos, a fer-nos un lloc per dormir. Vam buscar menjar i agua...
I colorin i colorado esto se ha acabado.

2 comentaris:

  1. Francisco19/2/10

    Francisco Codina Invernon. Hola Monse. Qeria preguntarte si encontrastes el tesoro.

    ResponElimina
  2. Hola Montserrat hal final què?te gusto la isla. Un saludo.

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.