26 de febrer del 2010

La setmana cultural


Dimarts a les tres trenta vam anar a visitar el museu Egipsi de Barcelona.
Dimecres a les tres trenta vaig venir als tastets de cuina d'arreu del mon. Va estar molt be, molta quantidad de tot, vaig sentir a dir que hi havia por lo menos seixanta plats.
Divendres a les tres trenta vaig venir a ballar 'contri'. Molt divertit, vaig aprendre tres balls de la familia 'contri'. A les set trenta vaig venir i mos vam disfressar de "dorremi fa la solfa" i tambe hi havien tastets, i a ballar hasta el final.

1 comentari:

  1. Hola Francisco ya veo que le gusta mucho bailar sobretodo"conti". Ami me gustaría pero se meda muy mal el baile,un saludo.

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.