25 de febrer del 2009

Setmana Especial



De la setmana cultural em van agradar totes les activitats que vaig fer.
El dilluns vaig fer seitai i dimarts ioga. Ens vam relaxar molt.
Dimecres la risoterapia no era lo que em pensava pero lo van pasar be.
El dia que mes vaig disfrutar va ser divendres. Ens vam disfrassar una mica, vam balla molt, tothom estava molt animat .
De la nosrtra clase nomes van se quatre, tambe en Siscu , que per cert porta molta marxa, li agrada molt ballar.
Hi havia molt per menja tan de salat com dols, com no puc menjar segons el que vaig picar una mica, em vaig quedar amb ganes de probar-ho tot.
M'agradaria que l'any que be participes mes la nostra clase, i amb temps ens preparesim les disfresses.

5 comentaris:

  1. Anònim3/3/09

    Quan he obert el bloc,m’alegrat molt,veure que una alumna d’aquest centre i que jo conec molt be ,te posat un escrit sobre la setmana cultural. Segueix aixi.

    ResponElimina
  2. Hola Angels, jo també t'animo a que segueixis endavant perque ho fas molt bé. Ja m'agradaria a mi fer-ho com tu. M'ha ajudat la meva filla a escriure-ho. Un petó

    Mari S.

    ResponElimina
  3. Hola Angels he leido tu comentari no sabes como me gustaria ,escribirlo en catalàn pero a mi, me cuesta muchisimo,bueno poco a poco,hasta pronto

    ResponElimina
  4. Anònim15/3/09

    Iaia,veig que to passes molt bé.
    Estic molt contenta de veuret alegre.
    M'agradat molt la teva disfressa de nena petita.

    ResponElimina
  5. Anònim21/3/09

    Hola jovencitas que guapas que estais,con esos dicfracesc tan bonitos,de esas edades de innorancia dulce y hermosa, que se tiene entre los 7 y los 8 años.
    Yanjo que feliz se te ve con estas niñas tan jovenes a tu lado.
    Francisco con ese dicfras tan moderno y ese colorido, pareces un joven de 13 o 15 años

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.