16 d’abril del 2010

El meu Barri


Quan jo vaig arribar al meu barri tot era camps de conreu, no hi havien escoles ni escoles bressols. Al carrer que creuava al meu, el varen obrir de dalt a baix per fer el clavegueram, i va estar molt mesos obert el carrer de dalt a baix.
Van començar a construir edificis, van posar uns barracons perquè els nens poguessin anar a classe mentre es construïen les escoles.
Van construir un poliesportiu, un hotel, un institut, l'edifici pels mossos d'esquadra i el polígon industrial.
En el meu antic barri ara no falta de res. A Pla d'en Boet vaig passar la meva infantesa, vaig ser molt feliç.
A la foto es veu on era el meu parc, on jugava, ara hi ha les runes romanes que es poden visitar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.