19 de gener del 2004

PROPOSTA ...

Novament ens veiem davant el nostre diari de classe. Mentre anem agafant l'habit d'escriptura per avui us proposo varis temes:
1. T'ha passat alguna cosa “especial” durant la setmana?
2. Vols comentar alguna cosa del que has fet a l'escola?

A més d'aquests dos temes us proposo que ens mirem una mica a nosaltres mateixes: COM ET VEUS???
- Cóm sóc, les meves qualitats i els meus defectes, les coses que m'agraden,...

També podeu jugar al SI-JO-FOS...
- Si fos un color, seria ........
- Si fos un arbre, seria ........
- Si fos un personatge històric, seria ........
- Si fos una cosa, seria .......
- Si fos un animal, seria......
Perquè jo sóc ......

De ben segur que ens servirà per conèixer-nos més i perquè els companys i companyes de classe també ens coneixin millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.