25 de febrer del 2011

UN OCELL



NO HE VIST MAI AQUESTA IMATGE, PERO UNA VEGADA VAIG ESCOLTAR A LA TELE QUE HI HA 99 CLASES DE OCELLS. AQUEST ES UN D'ELLS.

La historia de la foto



En Arabia Saudi está en la Meca, donde van los musulmanes a limpiar los pecados es una vez al año; la mujer no puede ir sola porque esta prohibido, tiene que ir con su marido o con su hermano. Se quedan un mes en la Meca.

Pescadores


Los pescadores estan pescando para pasar el dia y para relajarse despues de una jornada de trabajo. Este pez habra sido el trofeo del dia y su mayor satisfaccion.

La gran nevada en el bosque


A mi me gusta la nieve por que me recuerda mi niñez en el pueblo jugando con mi amiga en un gran trineo por la calle.

La tormenta de sorra


Aquesta foto em recorda molt un dia que estava en una cuitat que es diu Laiyon, en el meu pais al Marroc. Me'n vaig a visitar la meva tieta, me'n vaig a passejar amb la meva tieta i el meu tiet al Sahara. Hi havia molta sorra. Mentre passejavem vam notar que la sorra es movia sota els nostres peus i de molt lluny veiem la tormenta que s'acostava. Vam entrar al cotxe corrent. Vam quedar atrapats alla mes de dues hores. Des d'aquest dia tinc por a les tormentes de sorra.

La Naturalesa


A mi m'agrada molt la naturalesa, desitjo alguna vegada en aquesta vida tenir una caseta i un ramat amb tota classe d'animals en un terreny amb moltes hectares. Per cert heu vist aquesta imatge tan maca? A mi em fa sentir molta curiositat. Aquesta imatge no es una terra plana es una muntanya, pero la gent l'ha treballat molt, es mereixen un aplaudiment de tots o un premi.
Esteu d'acord?

La Maternidad


Esta foto me recuerda mucho a mi con mis niños, por lo tierna que es la imagen y por lo que he disfrutado con ellos. Del pequeño sigo disfrutando aún, tiene 11 años pero es muy mimoso
Dicen que somos muy semejantes a los monos. Yo creo que sí, pero los humanos somos más animales que ellos mismos.

Records del meu pais.


Quan miro aquesta foto recordo un poble que estava al meu pais que es diu Ifran. L'hivern li porta un vestit blanc a tota la muntanya d'arbres verds.
Per aixo m'agrada aquesta foto. És molt maca.

ATARDECER


La vision del horizonte infinito da sensacion de eternidad del tiempo, el tiempo esta ahi y nosotros pasamos. El silencio, la quietud, el viento, el espacio, siempre esta ahi. El ser humano camina poco a poco por el camino de la vida hacia la Eternidad.

El Gran Valle

Hola soy Juan
Quiero contaros el paisaje que ví en uno de mís viajes y que me alegró mucho la vista. Unas llanuras extensas donde había una gran manada de caballos pastorando, verlos correr en libértad, cortando el aire con sus galopadas, fué sensacional.

Los caballos jugando.


Los caballos son unos animales que tienen un merito muy importante.
Ademas de ser muy bonitos, tambien son muy inteligentes. Tienen una elegacia impresionante.
Cuando salen a una plaza de toros hay que verlos como bailan y saludan con esa elegancia que lo hacen.

L'atmofera


Aquí es veu com va començar la vida a la terra. Per un conjunt de coses com l'aire, els nuvols, el Sol, es a dir l'atmosfera. Quan plou i fa bon temps la terra canvia rapit, tot es posa verd, surten les formigues i tots els insectes. Segurament nosaltres tambe venim d'aquesta manera.

4 de febrer del 2011

Practica al teu ritme

Avui hem visitat l'Aula Virtual del CFA Els Tarongers i hem descobert un munt d'activitats que podem fer a través d'Internet. Activitats de Matemàtiques, d'Informàtica, sobre diversos Temes... També hi ha enciclopedies i diccionaris.
Per accedir-hi ho podem fer a través d'aquesta adreça:
http://agora.xtec.cat/cfa-elstarongers/moodle/ i després buscar el curs de l'Etapa Instrumental 3 que es diu Practica al teu ritme
Ara ho tenim més fàcil. Des del mateix Llapis de Colors tenim el camí per accedir-hi:


Clica sobre la imatge
Prem el botó carbassa Entra com a visitant