5 de juny de 2015

Final de curs

Hola,
Aquest curs no ha estat gaire fort. He tingut molta complicació en el tema de Matemàtiques, casi no he pogut aprendre res per la meva part, però estic molt satisfet amb la professora.
Sobre la Informàtica, estic molt sorpres per coses que cuasi no les feia servir.
Tots els Professors son bona gent.  Els companys son mol bona gent i hem traballat en algunes cosses en grup. El que mes m'agradat es la escursio de Empuries, m'agradria fer mes escursions.
Hi ha moltes cosses bones  que he apres aquest curs,  com la amistad de tota la classe i el bon sentit d'humor,  que aixo et motiva per superar-se un mateix.
Molt bon estiu a tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.