9 de maig de 2014

20 coses sobre mi

1. Quan estic el jardi em trobo be.
2. M’agrada anar a la platja.

3. M’agrada el teatre.
4. Quan llegeixo m’ho passo be.
5. Vaig a caminar sempre que puc.
6. Quan escolto musica em sento be.
7. M’agrada, viatjar.

8. Quan vaig de comprar m’ho passo molt be.
9. Vaig cada diumenge al ball.
10. M’ho passo be en les reunions familiars
11. M’ho passo be quen vaig d’excursió.
12. M’grada anar a informatica
13. Sempre que puc jugo amb els nens.
14. Faig pastissos de tant en tant.

15. He vist unes platja molt boniques.
16. He anat a un mercat “ceviquenyo”.
17. He vist un edifici musulmà.
18. He visitat Ibissa i he vist el castell.
19. Els cants dels ocells son bonics.

20. Vaig al poliesportiu amb els nens.

3 comentaris:

  1. Muy bién Catalina lo as echo muy binito,

    ResponElimina
  2. hola cati molt be lo que has echo esta interesante adelnte

    ResponElimina
  3. HOLA CATI ESTA MUY BIEN TU TRABAJO

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.