9 de maig de 2014

20 COSES SOBRE MI

1. M'agrada molt viatjar.
2. Em sento còmode passejant per la platja.
3. Adoro la meva família.
4. No m'agraden les baralles.
5. M'encanten les festes.

6. El mar em relaxa.
7. Tinc nostàlgia del meu país.
8. Les guerres no haurien d'existir.
9. M'encanten les flors.

10. L'aire del camp em relaxa.
11. Cada tarda vaig al parc amb el meu fill.


12. No m'agrada el fred.
13. Em diverteix anar a un centre comercial.

14. M'agraden les persones divertides
15. No menjo porc.
16. No m'agrada cuinar.
17. Quan estic sola m'encanta escoltar música.


18. Em fascina l'or.
19. Estic contenta amb l'escola.
 20. M'agrada molt estar amb la família.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.