7 de febrer de 2014

EL JARDI DE CASA

Aquesta foto soc jo al jardi de casa amb la meva germana gran. Jo sóc la petita de la casa.
Era un migdia amb molt de sol quan algun veí del carrer ens va fer aquesta foto.
Aquesta foto te molts records per mi, de la germana, dels pares, del jardi.
Al jardí hi ha un arbre, és un nesprer, era molt gran i jo m'hi columpiava, era molt divertit. El jardí també tenia flors de tot els colors i un roser de color groc i vermell.
Com canviem les persones! La meva germana esta casada i te dos fills, l'Helena es la gran i en Fran es el petit de la casa.
Com que jo era la petita la meva germana em divertia molt i per això no estic sola en aquesta foto. Són molts records de la meva infacia. Cada vegada que veig aquesta foto tinc molt bona impresio de quan caminavem els quatre, la germana,  jo i els pares.
M'ho pasava molt be amb la familia i els amics,  jugava amb la veïna al jardi de casa amb els meu joguets.

3 comentaris:

  1. LIDIA ES UNA FOTO MUY BONITA TU CON TU HERMANA MAYOR.Y LA REDACCION TAMBIEN ESTA MUY BIEN ECHA

    ResponElimina
  2. LIDIA TE HE PUESTO UN COMENTARIO Y NO TE HA LLEGADO

    ResponElimina
  3. Ramona10/2/14

    LIdia que bonito. lo as hecho muy bien. te doi un 10.

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.