24 de gener de 2014

SOBRE L'ESCOLA ELS TARONGERS


Els mestres i els alumnes fem una bona escola  i aprenc molt d'ells. Per mi te molta importancia l'educació ara que tinc la segona oportunitat. Jo crec que puc aprofitarla. Estic molt contenta. Totes l'asignaturas que faig m'agraden molt. Les profesores que tinc son molt responsables i tenen molta sensibilitat tambè voluntat perque aprenguem. Per mi és molt interesant compartir les classes amb els companys, aprenc molt d'ells.
Gracies per l'oportunitat que tinc d'aprendre les noves tecnologies i la informatica, el catala, el mon de l'art, la comunicacio de tots els temes. M'agrada molt coneixerc gent tan important de Catalunya: poetes, pintors, cantans, politic i compositors com Pau Casals. 
GRACIES A LES PROFESORES pel treball que fan.



1 comentari:

  1. Ramona26/1/14

    Beatris muy bonitos los perritos.
    Y tu comentario tanbien.

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.