24 de gener de 2014

L'ESCOLA

La meva escola es diu CFA Els Tarongers, estic molt contenta d'anar aquest curs. La nova experencia es molt bona, la meva classe es excelent, totes les assignatures són genials.
Quant m'hi vaig apuntar tenia la idea d'apuntar-me nomes a català per la primera tutora em va aconsellar que m'apuntes a instrumental. Ara estic a instrumental 3.
Estic orgullosa dels companys. Les professores del curs són molt divertides, riem una mica i treballem molt. Estic molt acollida realment aprenc moltes coses que tinc una mica oblidades. Estic encantada de venir a l'escola.


2 comentaris:

  1. Ramona26/1/14

    Hola Lidia. Muy vien eres una capeona, eres la mejor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lidia31/1/14

      mucha gracia tu eres mi capeona

      Elimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.