24 de maig de 2013

Un record del meu fill

L'agost de l'any 2003 el meu marit estava de vacances i jo vaig pensar que podria anar amb el meu fill de viatge al Marroc per fer-li una operació de circumcisió.
Jo no podia anar amb ells perquè tenia la targeta d'identitat caducada i em vaig quedar amb la meva filla.
Quan van tornar, el meu marit em va ensenyar un vídeo de tota la festa que havien fet al Marroc amb la meva família. També aquesta foto.
Quan veig la foto em sento alegre, perquè el meu fill hi surt molt bé, tal com vestia amb un"jabador", una gorra de fil i unes sabates blanques i muntat en un cavall. Però també em dol, per què no vaig poder estar amb ell, quan era feliç.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.