10 de maig de 2013

Les 20 coses que m'agraden

1. M'agrada ballar
2. M'agrada la musica
3. Tinc por als trons
4. M'agrada l'amanida
5. M'ho passo be en el gimnas
6. A vegades necessito estar sola










7. M'agrada la platja
8. M'agrada la gent sincera
9. No m'agrada la gent pilota









10. Procuro menjar sa
11. No suporto la gent pesada
12. M'agrada la mar
13. Tinc un piano
14. Em relaxo llegint
15. Tinc moltes flors










16. No  m'agrada la gent que fuma
17. M'agrada l'ordinador
18. Tinc moltes faltes d'ortografia
19. No se escriure molt be
20.  Procuraré aprendre moltes coses.

Aquestes són les 20 coses que m'agraden a mí.
Maravillas Fernández

1 comentari:

  1. Immaculada17/5/13

    Maravillas, felicitats pel teu primer escrit al blog.

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.