18 de gener de 2013

Ninot de neu


Una vegada a l'hivern quan jo era petita vaig viatjar amb el meu buit a una ciutat del Marroc que es diu Chawen on vam romandre deu dies. Els primers dies va ploure molt i les nits eren molt fredes. Vam decidir tornar el dia següent al mati a nostra casa. Quan em vaig despertar vaig mirar per la finestra i vaig veure el carrer ple de neu, era la primera vegada que veia la neu directament. Vaig anar a obrir la porta i la trobo plena de neu, no podia sortir al carrer a jugar. El meu oncle va haver d'agafar una pala per treure la neu.

3 comentaris:

  1. Teresa Chacón25/1/13

    Precioso.

    ResponElimina
  2. Najat25/1/13

    M'agrada el teu comentari.

    ResponElimina
  3. MANUEL V.M.18/3/13

    Que muñekito tan precioso estoy loco con el muñeco regalamelo porfa anda no seas tonta.

    ResponElimina

En aquest espai podeu escriure els vostres comentaris.
Si us plau indiqueu el vostre nom. Gràcies.